• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خبرداد؛

سرمایه گذاری ۲۴ هزار میلیارد ریالی در بندر بوشهر

  • کد خبر : 699
  • ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱
سرمایه گذاری ۲۴ هزار میلیارد ریالی در بندر بوشهر
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از امضای ۲ تفاهمنامه سرمایه گذاری برای احداث و بهره‌برداری پایانه فله مایع به ارزش ۲۴ هزار میلیارد ریال در مجتمع بندری نگین در بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، محمد شکیبی نسب صبح چهارشنبه در همایش بزرگداشت روز حمل و نقل اظهار کرد: با توجه به اینکه طرح توسعه بندر بوشهر در مجتمع بندری نگین دیده شده در این ارتباط با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی و سازمان بنادر و دریانوردی ۲ تفاهم نامه ۲۴ هزار میلیارد ریالی با ۲ سرمایه گذار توانمند داخلی به امضا رسید که از لحاظ اعتباری این رقم تاکنون در بنادر استان بوشهر بی سابقه بوده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: امید است در آینده نزدیک با آماده سازی مابقی اراضی مجتمع بندری نگین، شاهد حضور بیشتر سرمایه‌گذاران برای تحقق توسعه دریا محور در استان بوشهر باشیم.

شکیبی نسب ادامه داد: در این زمینه زیرساخت‌های مجتمع بندری نگین نیز مشتمل بر جاده دسترسی و تأسیسات زیربنایی با جدیت تمام در حال اجرا است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار کرد: با هدف شتاب بخشی در طرح‌های توسعه‌ای بندر بوشهر در مجتمع بندری نگین نشست‌های کارگروه ویژه به صورت منظم و هر ۲ هفته یک بار برگزار می‌شود.

شکیبی نسب ادامه داد: در این کارگروه مسائل و موانع احتمالی در مسیر اجرا طرح‌های مجتمع بندری نگین مورد بررسی و رفع می‌شود.

وی اظهار کرد: به موازات اجرا طرح‌های توسعه‌ای در مجتمع بندری نگین پذیرش سرمایه‌گذاران نیز با ظرافت و دقت مناسبی در حال انجام است.

شکیبی نسب یادآور شد: در چند هفته اخیر سرمایه‌گذاران توانمند داخلی با حضور در بوشهر، ظرفیت‌های سرمایه گذاری این بندر را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: با تسهیلات و تمهیدات پیش بینی شده، به سرمایه گذاران برای فعالیت در بندر بوشهر اطمینان خاطر لازم داده می‌شود تا بدون کمترین دغدغه‌ای در مجتمع بندری نگین سرمایه‌گذاری کنند.

لینک کوتاه : https://iransea.ir/?p=699

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.